Aktuális
Településrendezési- és fejlesztési ügyintéző munkatársat keres Csepel Polgármesteri Hivatal Főépítészi Irodája

Településrendezési- és fejlesztési ügyintéző munkatársat keres Csepel Polgármesteri Hivatal Főépítészi Irodája

Budapest Főváros XXI. Kerület Csepeli Polgármesteri Hivatal Főépítészi Irodájára településrendezési- és fejlesztési ügyintéző munkatársat keres. 

A közszolgálati jogviszony időtartama, jellege: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony, teljes munkaidő

A munkavégzés helye: Budapest, 1211 Budapest, Szent Imre tér 10.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • Településképi bejelentés és kötelezés keretében a hatósági eljárás lefolytatása, döntések előkészítése, végrehajtása.
  • Településképi véleményezési eljárással kapcsolatos ügyintézői feladatok ellátása (a benyújtott tervek ellenőrzése, hiánypótlással, a tervek tervtanácsi véleményezésével kapcsolatos egyeztetési, koordinációs feladatok elvégzése, a benyújtott műszaki dokumentációk, munkarészek ellenőrzése, előzetes szakmai vizsgálata, szakmai vélemény előkészítése).
  • Közreműködés a főépítészi-szakmai konzultációkban (konzultáció lefolytatásában közreműködés, emlékeztetők előkészítése), építésügyi szakmai véleményezést igénylő ügyekben szakmai állásfoglalások elkészítése, előkészítése.
  • Az ÉTDR rendszerben a településképi véleményezések adminisztrálása, közreműködés a tervtanácsok lebonyolításában, adminisztratív feladatainak ellátásában.
  • Tájékoztatás nyújtása a hatályos településtervekről, arculati kézikönyvből, településképi rendeletről, az ingatlanok övezeti besorolásáról, szabályozási határértékeiről, ügyfelek tájékoztatása a feladatköréhez kapcsolódó kérdésekben, telekalakítási és beépítési lehetőségekről és egyéb a feladatkörhöz kapcsolódó kérdésekben.
  • Helyszíni szemlék és hatósági ellenőrzések lefolytatása és hatósági döntések előkészítése, együttműködés szakirodákkal, hatóságokkal, más önkormányzatokkal, társadalmi szervekkel kapcsolattartás a hatóságokkal, tervezőkkel, építtetőkkel.
  • A főépítész szakmai iránymutatása alapján ellátja a településrendezési eszközök, településtervek véleményezését, karbantartását, ügyintézői szinten részt vesz azok megalkotásában, módosításait kezdeményezi, előkészíti.
  • Az E-TÉR alkalmazásban elvégzi a szükséges adminisztratív és eljárási cselekményeket felettesei utasítása alapján.
  • A Főépítészi Irodához tartozó ügyekben, felettesei megbízása alapján, a tisztségviselők nevében válaszlevél-tervezeteket előkészítése, hivatalon belüli megkeresésekre az irodát érintő válaszok megfogalmazása, szakmai tájékoztatások és egyéb dokumentumok (pl. helyszínrajzok, térkép kivágatok) előkészítése.
  • Részvétel az iroda feladatköréhez tartozó, vagy oda utalt egyéb műszaki ügyek megoldásában, előkészítésében, végrehajtásában.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint Budapest Főváros XXI. Kerület Csepeli Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései (illetményalap 90 000.-Ft/ cafeteria juttatás bruttó 450 000 Ft/év) az irányadók.

Munkakör betöltésének feltételei:

  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
  • Egyetem/Főiskolán szerzett szakirányú végzettség a 29/2012. (III.07.) Korm. rendelet 1.sz. melléklet szerint építészmérnöki, településmérnöki vagy azzal egyenértékű végzettség,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
  • Kttv. 84 -87. §, valamint 231. § (3)-(4) bekezdésében foglalt együttalkalmazási és összeférhetetlenségnek való megfelelés és erről szóló nyilatkozattétel vállalása,
  • Foglalkozás egészségügyi vizsgálat lefolytatásának vállalása, és azon való alkalmas minősítésnek való megfelelés.

Előnyt jelent:

  • Önkormányzati főépítészi irodai vagy településtervezői gyakorlat, jogszabályismeret,
  • kiemelt előnyt jelent a térinformatikai gyakorlat, a digitális térképi állomány szerkesztése vagy felhasználói szintű ismerete.
  • kreativitás, jó kommunikációs képesség és csapatban való gondolkodás,
  • komplex látásmód, önállóság, problémamegoldó képesség,
  • Csepel helyismerete,
  • magyar önkormányzati működés ismerete,
  • közigazgatási alapvizsga/szakvizsga megléte,

A jelentkezéshez benyújtandó iratok, igazolások:

A 87/2019. (IV.13.) Korm. rendeletben meghatározott tartalmú részletes szakmai önéletrajz, motivációs levél, valamint a jelentkező nyilatkozata arról, hogy az elbírálásban résztvevő személyek a pályázatát megismerhetik.

A munkakör betölthetőségének időpontja: elbírálást követően

A jelentkezés határideje: 2025.10.15.

Jelentkezés módja:

Elektronikus úton humanpolitika@budapest21.hu, és baksa.l@budapest21.hu e-mail címen keresztül

Az elbírálásának módja, rendje:

A formai és tartalmi követelményeknek megfelelő, határidőben benyújtott jelentkezéseket a Bíráló Bizottsági tagok átvizsgálják, majd meghatározzák azon jelentkezők személyét, akiket a kiválasztási folyamat második fázisában személyes elbeszélgetésre meghívnak. A jelentkező az eredményről - indokolás nélkül - e-mail cím megadása esetén elektronikus formában kap értesítést. A felhívást kiíró szerv az álláshirdetés eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja. A hiányosan benyújtott jelentkezések elutasításra kerülnek!

Az elbírálás határideje: 2025.11.15.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

Alkalmazás estén a munkáltató 6 havi próbaidőt köt ki, foglalkoztatás esetén erkölcsi bizonyítvány bemutatása kötelező. A pozíció betöltéséhez szükség lesz az iskolai végzettség okiratának bemutatására az interjú során. A munkáltató csak olyan személyes adatok megismerhetőségére tart igényt, amelyek lényegesek az adott munkakörrel kapcsolatban. A munkáltató az adatvédelmi hatóság 2016. évben kelt tájékoztatója alapján megismerheti az adott állásra pályázó közösségi oldalakon közzétett nyilvános, a munkavégzés szempontjából lényeges személyes adatait, de erről a körülményről előzetes tájékoztatást nyújt a pályázó számára. Munkáltató a pályázó közösségi oldalával kapcsolatban személyes adatot le nem ment, nem tárol, nem továbbít. Adatkezelés célja: a meghirdetett köztisztviselői munkakör betöltése, köztisztviselői kinevezés. A kezelt adatok köre: a kinevezéssel kapcsolatos lényeges adatok köre. Az adatkezelés időtartama: sikeres pályázat esetén a köztisztviselői szabályok szerinti időtartamig, sikertelen pályázat esetén a pályázati anyag a 78/2012. (XII.28.) BM rend. szerint kerül tárolásra. A személyes adatok címzettjei: a munkáltatói jogok gyakorlására jogosult vezető, munkaügyi feladatokat ellátó munkavállalók és közreműködők. Adattárolás helye, módja: papír alapon ügyiratban, alkalmazás esetén a köztisztviselő személyügyi dossziéjában, illetve elektronikusan a munkáltató által használt e-mail levelező rendszerben. Bővebb információt a honlapon Hivatal/Adatvédelmi tájékoztató oldalon talál.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a honlapon szerezhet.