Budapest Főváros XXI. Kerület Csepeli Polgármesteri Hivatal Főépítészi Irodájára településrendezési- és fejlesztési ügyintéző munkatársat keres.
A közszolgálati jogviszony időtartama, jellege: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony, teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Budapest, 1211 Budapest, Szent Imre tér 10.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint Budapest Főváros XXI. Kerület Csepeli Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései (illetményalap 90 000.-Ft/ cafeteria juttatás bruttó 450 000 Ft/év) az irányadók.
Munkakör betöltésének feltételei:
Előnyt jelent:
A jelentkezéshez benyújtandó iratok, igazolások:
A 87/2019. (IV.13.) Korm. rendeletben meghatározott tartalmú részletes szakmai önéletrajz, motivációs levél, valamint a jelentkező nyilatkozata arról, hogy az elbírálásban résztvevő személyek a pályázatát megismerhetik.
A munkakör betölthetőségének időpontja: elbírálást követően
A jelentkezés határideje: 2025.10.15.
Jelentkezés módja:
Elektronikus úton humanpolitika@budapest21.hu, és baksa.l@budapest21.hu e-mail címen keresztül
Az elbírálásának módja, rendje:
A formai és tartalmi követelményeknek megfelelő, határidőben benyújtott jelentkezéseket a Bíráló Bizottsági tagok átvizsgálják, majd meghatározzák azon jelentkezők személyét, akiket a kiválasztási folyamat második fázisában személyes elbeszélgetésre meghívnak. A jelentkező az eredményről - indokolás nélkül - e-mail cím megadása esetén elektronikus formában kap értesítést. A felhívást kiíró szerv az álláshirdetés eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja. A hiányosan benyújtott jelentkezések elutasításra kerülnek!
Az elbírálás határideje: 2025.11.15.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Alkalmazás estén a munkáltató 6 havi próbaidőt köt ki, foglalkoztatás esetén erkölcsi bizonyítvány bemutatása kötelező. A pozíció betöltéséhez szükség lesz az iskolai végzettség okiratának bemutatására az interjú során. A munkáltató csak olyan személyes adatok megismerhetőségére tart igényt, amelyek lényegesek az adott munkakörrel kapcsolatban. A munkáltató az adatvédelmi hatóság 2016. évben kelt tájékoztatója alapján megismerheti az adott állásra pályázó közösségi oldalakon közzétett nyilvános, a munkavégzés szempontjából lényeges személyes adatait, de erről a körülményről előzetes tájékoztatást nyújt a pályázó számára. Munkáltató a pályázó közösségi oldalával kapcsolatban személyes adatot le nem ment, nem tárol, nem továbbít. Adatkezelés célja: a meghirdetett köztisztviselői munkakör betöltése, köztisztviselői kinevezés. A kezelt adatok köre: a kinevezéssel kapcsolatos lényeges adatok köre. Az adatkezelés időtartama: sikeres pályázat esetén a köztisztviselői szabályok szerinti időtartamig, sikertelen pályázat esetén a pályázati anyag a 78/2012. (XII.28.) BM rend. szerint kerül tárolásra. A személyes adatok címzettjei: a munkáltatói jogok gyakorlására jogosult vezető, munkaügyi feladatokat ellátó munkavállalók és közreműködők. Adattárolás helye, módja: papír alapon ügyiratban, alkalmazás esetén a köztisztviselő személyügyi dossziéjában, illetve elektronikusan a munkáltató által használt e-mail levelező rendszerben. Bővebb információt a honlapon Hivatal/Adatvédelmi tájékoztató oldalon talál.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a honlapon szerezhet.